Donnerstag, 27. Oktober 2005

Vielen Dank du Arsch!

Kommentare:

userisavailoomic hat gesagt…

Interesting blog post.
I think I'll bookmark you. Do you mind if I tell a friend?
Keep it up! Your blog is nice.

I have some sites, but they're nothing too exciting.
Just some girls rashguards information. girls rashguards

Thanks, for having this blog, you should also come see mine...

Craig hat gesagt…

Been blogging long? I want to start my own so I'm checking a few out.

Your's has some great info, so I decided to bookmarked it! I have a site for content management site web and other webmaster stuff...

Now I have ideas for my content management site web related blog, thanks ;o)

freddy faulig hat gesagt…

aber wat gegen telefonsex haben, dat sin mir die rischtigen, duuuuu...!

freddy faulig hat gesagt…

welch gar beflügeltes spiel mit worten,
wandern doch gleich blätter in einem fluss hinab,
so leicht und gut verständlich,
umschmeicheln sie mein ohr,
ergeben sie ein muster, so rein und klar,
überteffen höchste erwartungen und schicken mich in das lyrische himmelreich...

freddy faulig hat gesagt…

also ich muss echt sagen hoschi, du has recht. der spot geht mir uch tierisch auf die nerven und ich habe nur darauf gewartet, dass da mal jemand was sagt!!!